tisdag 6 oktober 2015

Today's Workout (Tisdag vecka 41)


Jag vet att det är sjukt ostrukturerat just nu. Stressen som låg över mig i söndags har släppt och många pusselbitar har fallit på plats. Det är otroligt skönt. Idag har jag till och med tränat, styrketräning för överkroppen. När jag kom tillbaka till skolan efteråt så var armarna så darriga att det var svårt att fortsätta med projektet.

Uppvärmning, som vanligt fem minuter på crosstrainern.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Biceps curls (10 x 3 x 14 kg)
Triceps bakom huvudet (10 x 3 x 8 kg)
Axellyft med skivstång längs kroppen (10 x 3 x 12,5 kg)
Bänkpress med hantlar (10 x 3 x 12 kg)
Sittande rodd (10 x 3 x 26 kg)
Tricepsneddrag i kabelmaskin (10 x 3 x 10 kg)
Breda latsdrag (10 x 3 x 20 kg)
Smala latsdrag (10 x 3 x 20 kg)
Bröstpress i maskin (10 x 3 x 15 kg)
Axelpress i maskin (10 x 3 x 5 kg)

Den där axelpressen i slutet tar DÖD på mig. Schamponera håret efteråt är så sjukt jobbigt.

Trevlig tisdag! Jag mår bra och hoppas ni gör det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar