tisdag 20 oktober 2015

Today's Workout (Måndag vecka 43)


Styrketräning igår. Sjuk idag, igen. Har flyttat från min studentkorridor där jag spenderat det senaste året, till en egen lägenhet. Så den här helgen har varit kaos. Eller kanske inte kaos, men mycket att göra hela tiden. Igår fick jag en aning ont i halsen, och nu har den blev tjock och det känns som om mitt befinner sig i en bubbla, tror uppfattningsförmåga och hörsel är lite ur balans.

Men träningen går då? Det gick bra.

Uppvärmning som vanligt, fem minuter på crosstrainern.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Benböj/squats (10 x 3 x 15 kg) (Ökning!)
Marklyft (10 x 3 x 35 kg)
Enbensdeadlifts med höger ben (10 x 3 x 12 kg)
Enbensdeadlifts med vänster ben (10 x 3 x 12 kg)
Liggande benpress (10 x 3 x 50 kg)
Rygglyft (20 x 3 x 0 kg)
Lårcurl (10 x 3 x 25 kg)
Leg extension (10 x 3 x 25 kg)

Idag då? Träningsvärk, check! Inte så roligt när man är sjuk dock.

Hoppas på att bli bättre snart. Trevlig tisdag, och hoppas du är friskare än jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar