tisdag 13 oktober 2015

Today's Workout (Måndag vecka 42)


Ja, jag vet, det här inlägget kommer upp en dag för sent. Mitt fel. Glömde bort det igår

Först styrketräning för överkroppen på gymmet, och sen Medeljympa 40 minuter.

Uppvärmning blev 5 minuter rask gång på löpbandet.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Biceps curls (10 x 3 x 12 kg)
Triceps bakom huvudet (10 x 3 x 10 kg)
Bänkpress med hantlar (10 x 3 x 10 kg)
Axellyft åt sidan med hantlar (10 x 3 x 6 kg)
Breda latsdrag (10 x 3 x 20 kg)
Smala latsdrag (10 x 3 x 20 kg)

Mer än så blev det inte. Men sen Medeljympa på det så kan jag lova att jag var slut i alla fall. Nu blir det träningsuppehåll för resten av den här veckan, för jag ska flytta och har så mycket att styra med det. Projektet i skolan har också dragit igång igen, så jag försöker lägga lite fokus på det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar