söndag 6 september 2015

Träningsplanering inför vecka 37

Det regnar utanför och jag vill nog egentligen mest gråta en skvätt. Söndagsångesten är total. Men jag ska inte deppa. Förkylningen är i princip över och jag vill träna lite nästa vecka!

Beroende hur på hur mycket jag hostar idag, så kommer jag välja att köra direkt imorgon eller ej.

Måndag:
Lätt styrketräning för hela kroppen för att komma igång efter förkylningen

Tisdag:
Flex-pass på Friskis

Onsdag:
Konditionsträning, löpning utomhus

Torsdag:
Vila

Fredag:
COLOR RUN NIGHT här i Stockholm

Lördag:
Vila

Söndag:
Kanske yoga? Eller ett medelpass om jag känner mig på topp.


Söndagen är än så länge väldigt osäker, det beror absolut på hur jag känner mig och om jag har några andra planer eller ej. Det lutar åt utgång på lördag kväll, så får se hur jag mår både med tanke på förkylning och bakfylle-status.

Det här känns som en rimlig vecka. Mjukstart som ändå känns bra. Sen veckan därpå, då vill jag komma igång ordentligt igen. Kanske testa på ett spinningpass?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar