måndag 28 september 2015

Träningsplanering för vecka 40

Ny vecka och nya tag. Försöker reda ut för mig själv allt jag ska göra, var, när och hur. Kalendern är ganska full. Nu är åtminstone frukostmat handlad, och nya matlådor gjorda, något som skulle bli lite tajt framöver.

Förkylningen känns bra och jag var faktiskt på spinning i lördags, men hade tyvärr inte tid att blogga om det. Det var förbaskat roligt, TACK SARAH! You're amazing! Jag var lite rädd om mig, med tanke på att jag varit sjuk, men sen när jag kände att det gick bra så köttade jag på, och vilken kick efteråt.

Men så var det den här veckan...

Måndag (idag): Vila!

Tisdag: Styrketräning för överkroppen

Onsdag: Vila!

Torsdag: TRÄNING (Vad eller tid ej planerat)

Fredag: TRÄNING (Vad eller tid ej planerat)

Lördag: Vila! (Utbildningshelg med nytt jobb)

Söndag: Vila! (Utbildningshelg med nytt jobb)


Och det var den veckan... Fort kommer det gå.
Dags att diska lite, och så lite kaffe på det. Tekniken från förra veckan är nu utbytt mot konst, arkitektprogrammet är underbart, och livet leker. Hadet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar