måndag 14 september 2015

Today's Workout (Måndag vecka 38)


Träning idag jao. Jag mår så jävla bra, och träningen känns fantastisk. Underbart är livet. I alla fall ibland. I alla fall idag.

Tvingade med en trött Aura, men vi köttade på, och klarade det dansanta medelpasset på Friskis. Gympaledaren var helt galen, men på ett bra sätt. Otroligt positiv och glad. Tjoade och klappade i händerna, allt för att pigga upp några måndagströtta motionärer. Och jag tycker ändå det gick himla bra! En positiv attityd kan göra så himla mycket.

Imorgon är det medeljympa på schemat igen, träningsformen som jag hittills tycker är överlägset bäst. Spinningen kommer dock inte långt efter, problemet där tycker jag är att allt fokus ligger på ben och kondition, jag behöver verkligen träna armar, axlar, bröst, rygg och bål.

Trevlig måndagskväll! Hoppas du har haft en bra början på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar