måndag 7 september 2015

Color Run Night i Stockholm!

På fredag händer det, då ska jag springa Color Run Night med några kompisar. Color Run är en relativt ny företeelse, ett lopp som är fem kilometer. Inga tider tas, men desto mer färg kastas. Vid varje kilometer passerad får man färg kastad över sig. I den här Night-versionen är tanken att det ska hunnit skymma och färgerna ska vara i neonkulörer.

Jag är så otroligt taggad! Jag tror det är bra med lopp som inte är speciellt kravfyllda, utan till för att man ska ha roligt.

Bild från Color Runs hemsida.

Men så var det den där konditionsträningen... Jag sprang en del i våras, men endast superkorta distanser, typ tre kilometer. Fem på raken har jag inte sprungit sen i julas. Herregud. Undra hur det här ska gå? Dessutom har jag ju ägnat förra veckan åt att vara sjuk. Jag har planerat in ett löppass med en kompis, som också ska springa på fredag, på onsdag. Hoppas det går bra, och att inte förkylningen kommer tillbaka då!

När jag kollade biljetterna igår så kunde man fortfarande boka. Så är du sugen? Kör vetja! Det här kommer bli awesome! Inga krav, bara kul. Hoppas vi ses där på fredag, och att vädret är med oss! Biljettbokningen: https://billetto.se/events/81876

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar