måndag 1 juni 2015

Today's Workout (Måndag vecka 23) DAG 15/105


Benträning på schemat idag. Hemma för att jag inte har något i skolan direkt. Alla poäng är tagna. Dessutom hänger förkylningen (som är knappt märkbar) fortfarande över mig. Men jag kände att en promenad skulle kunna sitta fint.

Jag promenerade springrundan i raskt tempo. Som avslutning gjorde jag lite strykeövningar för ben och säte:

25 utfallssteg med höger ben fram
25 utfallssteg med vänster ben fram
25 squats
25 marklyft på höger ben (med en hantel à 3 kg)
25 marklyft på vänster ben (med en hantel à 3 kg)

Jag försöker att inte köra slut på mig själv när jag är lite småsjuk. Men jag vill ändå inte heller ge upp helt. Frisk luft tror jag är bra för hälsan. Bevisen för det kommer väl antagligen imorgon...

Senare i eftermiddag kommer en sammanfattning av förra veckan upp här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar