onsdag 13 maj 2015

Träningsplaner (En utmaning på gång)

Såå, jag har börjat formulera ett mål med min träning: En gigantiskt utmaning på femton veckor. Utmaningen går huvudsakligen ut på att ta reda på vad jag kan göra med min kropp och dess utseende på femton veckor. Då ingår det att fullfölja mitt schema och klara av övningar.

Fokus ligger på prestationen, och inte på utseende eller kroppsideal.

Det kommer vara uppdelat i tre perioder. Först en mjukstart när jag är kvar i Stockholm, sen en längre period på mitten när jag ska vara i Skåne och jobba och sen på slutet en extrem slutspurt. Efter varje period är avklarad lägger jag upp en sammanfattning om hur det gått och mina planer för kommande perioder.

Jag kommer även lägga upp en kort inlägg om varje pass, varje dag, så ni hänger med i vad jag gör och hur det går.

ÄR DET NÅGON SOM ÄR SUGEN PÅ ATT HÄNGA PÅ?

Jag kommer lägga upp en ordentlig utmaningsbeskrivning här på bloggen innan den här veckan är slut, för på måndag kör vi! Det kommer krävas lite förberedelser, men jag ska skriva precis vad. Och så ska jag skriva alternativ på pass om man inte har tillgång på gym eller gruppträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar