tisdag 19 maj 2015

Today's Workout (Tisdag vecka 21) DAG 2/105


Blev hemma idag, inget att göra i skolan, ska bara dit och skriva ut och hänga upp imorgon. Det betydde också att jag missar gymmet, och därmed träningen. Men så kan vi ju inte ha det, idag blev det hemmaträning.

Det jag använde var ett par hantlar (à 3 kg), en stol och en matta (om du inte vill göra armhävningar på golvet).

Övningar (repetitioner x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Bänkpress (20 x 6 kg)
Stående rodd (20 x 6 kg)
Bicepscurl (20 x 6 kg)
Dips (10 x 0 kg (kroppsvikt))
Armhävningar (10 x 0 kg (kroppsvikt))
Axellyft åt sidan (10 x 6 kg)
Axelpress uppåt (10 x 6 kg)
Långa situps (20 x 0 kg (kroppsvikt))
Benlyft på rygg/Leg drop (20 x 0 kg (kroppsvikt))

I FEM HELA VARV! Jag körde en minuts paus mellan varje varv. Jag tog tiden på vad ett varv tog, och gjorde ett set av alla övningarna på 4:50 alla fem gångerna, najs!
Nu är armarna darriga värre, och svetten är sådär lagom klistrig i ansiktet och på ryggen. In i duschen.

Andra dagen avklarad, gjorde faktiskt yogan imorse också, hääärligt. Motivationen är fortfarande på topp och jag mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar