söndag 17 maj 2015

Today's Workout (Söndag vecka 20)


Skulle tränat hemma igår, skulle sprungit igår, men det blev inte riktigt som jag tänkt. Igår städade jag huset som en galning, svetten rann bokstavligt talat, så jag orkade jag inte riktigt. Men jag tycker städning ska gälla som träning, man rör ju på sig. Idag skulle jag sprungit, men med regnet strilande från en grå himmel tog död på motivationen. Sååååå... Det blev hemmaträning idag istället!

Samma som för ett par dagar sen:

10 x 3 armhävningar på knä
10 x 3 djupa squats (ass to grass)
10 x 3 långa sit-ups (bröstet upp till knäna)

Ett väldigt kort pass, men jag hinner få upp pulsen lite, och får övat grundläggande styrka. Bättre än inget, speciellt när det kommer till armhävningarna. Och så blir jag trött efteråt, bara att trilla i säng och sova hela natten.

Ha det bra! Tagga utmaningen som börjar imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar