fredag 15 maj 2015

Today's Workout (Fredag vecka 20)


Spring, bara spring så fort du kan

Löpning idag. Träningsvärk i ben, både framsida och insida, antar att det är från löpturen i förrgår och squatsen igår.

Idag gick det betydligt bättre än i förrgår. Sprang nästan exakt samma runda, men med betydligt bättre hastighet. Najsigt värre. Dessutom så fick jag inte blodsmak i munnen, och inte heller ont i bröstkorgen och hjärtat. Dessvärre hade jag lite håll i nedre delen av magen, vänster sida först, och sen på båda sidorna. Men jag kämpade på ändå, ont i magen har aldrig direkt stoppat mig, jag krigar på.

Totalt:
Sträcka: 3,03 km
Tid: 17 minuter och 14 sekunder
Hastighet: 5:42/km (jämfört med 5:54/km eller var det nu var, i förrgår)

Jag återkommer snart! (Utmaningen snaaaart klar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar