tisdag 26 maj 2015

SAMMANFATTNING: Första veckan i utmaningen (och en dag)

Jag glömde att uppdatera här på bloggen om första veckan av utmaningen. Första veckan av femton veckor. Det känns bra.

Hur har träningen gått?

Det har gått bra! Jag har genomfört alla pass, förutom yogan som jag skulle gjort i söndags. Det har känts bra, och jag har aldrig behövt genomföra passen halvdant eller slarva, utan har kunnat kör på precis som planen.

Hur har motivationsnivån varit?

Den har varit på topp. Ibland har det sviktat lite när jag skulle ut och springa, eller konditionsträningen i allmänt, men sen efter passen, så har jag mått superbra. Känt mig fantastisk som faktiskt genomförde.

Hur känns det inför kommande veckor?

Jag ser på resten av utmaningen som möjlig. Men lite skrämmande är det där slutet. Jag ska ge mig in i det, och i värsta fall får jag avbryta. Det känns på det stora hela som positivt, i alla fall det två närmsta veckorna. Det är ju de som jag har koll på. Hur jobbigt resten blir för jag helt enkelt se då.


Hejsvejs. Nu blir det snart styrketräning för armar och rygg hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar