söndag 10 maj 2015

Äntligen lust att göra något som har med träning att göra...

Alltså. Jag vet inte vad som flugit i mig. Jag tränade regelbundet senast jag bloggade här, och sen dess har jag bara tränat några gånger lite sporadiskt. Motivationen helt försvunnen. Jag hade inte lust att göra något som hade med träning att göra. Och det har gått typ ett par månader. Pinsamt värre för mig som träningsbloggare. Men sånt är livet.

Meeeeen! Nu är träningsgalningen i mig på uppvaknandet igen. Äntligen! Dock är jag förkyld, men hoppas att jag kan komma igång med något den här veckan som kommer, när jag känner mig bättre igen.

Snart kommer ett motivationsinlägg upp här på bloggen, vad är det egentligen som styr vår motivation och vad kan vi göra med känslan? Kämpa emot eller bara följa med strömmen?

Sen kommer även en plan på framtida träning upp. Hur ska jag lägga upp träningen det sista som är kvar av våren och sen sommaren? Vad, hur mycket och varför? Vad är mina mål?

So, I'm back, soon anyway.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar