onsdag 18 februari 2015

Uppvärmningspass för överkroppen!

Precis som att benen behöver värmas upp, så behöver också överkroppen en genomgång. Upplägget är det samma; samma övningar men med lättare vikter. Jag fick ordentlig träningsvärk ändå. Vill du läsa uppvärmningspasset för ben och säte så hittar du det HÄR.

Som uppvärmning så fungerar åter igen fem-tio minuter rodd utmärkt. Det värmer upp hela kroppen.

Övningar:

Biceps curl
Sittande rodd
Breda latsdrag
Upper back row
Triceps (med hantel ovanför och bakom huvudet)
Bänkpress
Pectoral machine
Axellyft åt sidan

Även här så sänkte jag vikterna jämfört med i slutet av hösten. Men ack, vilken träningsvärk jag fick. Vill du absolut veta vad jag tog för vikt i höstas, så kan du leta bland alla mina träningspass under etiketten "Today's Workout".

Ha en fortsatt trevlig kväll. Här håller jag på med blyertsteckningar, övning ger färdighet och det går faktiskt bättre och bättre. Imorgon blir det nog något med akryl. Konstnären i mig har vaknat igen, och det är bäst att passa på så länge motivationen finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar