lördag 7 februari 2015

Sjuk

Frånvarande i flera veckor nu. Och träningsuppehållet börjar närma sig sju-åtta veckor. Vad kan jag skylla på? Först mycket i skolan ett par veckor, sen jul och ett par springturer hemma i Skåne, sen halsfluss i två veckor, och nu är jag inne på tredje veckan som förkyld. Älskar det här.

Jag vill bara sticka upp huvudet från den här bubbla av tristess, kryp i kroppen och rastlöshet, och säger att jag lever. Kommer komma igång med bloggandet så fort jag är frisk nog att träna. Jag hoppas allt är bra med er, och att jag inte tappat bort allt för många av er nu när jag varit borta så länge.

Jag har i alla fall fått en ordentlig återhämtningsperiod, och nu är jag otroligt taggad på att köra igång igen.

Ha en fortsatt bra helg, och så hoppas jag fortfarande på att måndag en frisk träningsdag (hoppas, hoppas, hoppas)

Men jag deppar inte ihop, nu har jag tid att bli uttråkad och hinna med saker jag inte hunnit med innan.
Bilden är tagen HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar