söndag 14 december 2014

Uppehåll från bloggen

Hej.

Äntligen tillbaka. Eller rättare sagt, äntligen är någon slags motivation tillbaka. När det andra projektet på skolan led mot sitt slut tappade jag motivation att skriva på bloggen, och tiden till att träna fanns inte alls. Jag valde att prioritera bort träning eftersom jag var i skolan i genomsnitt 10 timmar om dagen, alla veckans dagar, på helgen också alltså. Ett par dagar blev det över 13 timmar, vilket verkligen tar ut sin rätt. Jag blir lätt stressad, och jag har svårt att kontrollera och använda min stress positivt, därför valde jag att prioritera bort träningen som blev ett stressmoment för mig. Detsamma gäller nog bloggen.

Nu är projektet klar, jag har frossa i mängder av god, och ganska onyttig mat, men nu är det nya tag som gäller. Det är visserligen snart jul, dock drygt en vecka kvar. Jag är inte den som ger mig. Jag uppdaterar här på bloggen när jag känner för det, och det kommer nog mest bli träning som jag själv utfört. Kanske något mer under jullovet när jag har mer tid!

Jag hoppas att uppehållet inte varit allt för outhärdligt, och att ni läsare är sugna på att läsa mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar