tisdag 16 december 2014

Today's Workout (Tisdag vecka 51)


Idag blev det gymmet igen. Inte ett lika bra pass som igår, men det gick. Lyckades öka i några övningar, men fick sänka i andra. Jag brände av det på fyrtio minuter, och gick dessutom tidigt från skolan vilket betyder att jag nu är hemma tidigt. Jätteskönt!

Uppvärmning blev tre minuter på crosstrainern.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Bicepscurls med hantlar à 8 kg (10 x 3 x 16 kg) Ökning!
Triceps bakom huvudet (10 x 3 x 12 kg) Ökning!
Breda latsdrag (10 x 3 x 30 kg) Ökning!
Upper back row (10 x 3 x 15 kg)
Sittande rodd (10 x 3 x 25 kg)
Axelpress i maskin (10 x 3 x 5 kg)
Pectoral machine (10 x 3 x 15 kg)
Chestpress (10 x 3 x 15 kg) Minskning.

Det känns verkligen att jag utvecklats under detta halvåret. Innan har jag inte gymmat, eller försökt träna, så pass mycket på gym som jag gör nu. Jag tror det har fungerat bra i det stora hela, och utan att jag märkt det så har jag kört en bra och stabil bulkperiod. Till våren kommer det bli mer varierad träning, och mycket mer kondition. Mer om det senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar