måndag 17 november 2014

Träningsplanering för vecka 47

Allt går i ett. Upp på morgonen, frukost, iväg till skolan, klar där vid fem, till gymmet, hem, laga mat, blogga och sen ner i sängen. Herregud. Har jag någon fritid?

Visst kan träningen ses som fritid, men fritid för mig innebär tid när du kan göra vad helst du vill. Visserligen vill jag träna, men det är aldrig något som jag prioriterar bort för att det känns lite motigt, det är väl klart att jag ibland hellre sitter hemma framför en bra film än tränar. Men jag tränar ändå, för att jag vet att kroppen mår bra av det i det långa loppet. Jag ser ibland träningen lite som ett jobb, något som skrivs in i schemat och som måste göras, och som jag kommer få lön för sen.

Denna veckan är det träning som vanligt, nästan:

Måndag:
Styrketräning på gymmet för ben och säte

Tisdag:
Vila! (Krokimålning på skolan som jag inte vill missa)

Onsdag:
Styrketräning på gymmet för överkropp

Torsdag:
Vila! (Mathandling står på schemat)

Fredag:
Styrketräning på gymmet för ben och säte

Lördag:
Ida Wargs träningsutmaning

Söndag:
Ida Wargs träningsutmaning
Eventuellt personlig träning med Online PTn


Det var det. Visserligen har det precis varit helg, men jag kan inte motstå att längta lite till nästa... Måndagar är som de är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar