torsdag 13 november 2014

Today's Workout (Torsdag vecka 46)


Efter någon slags mental och fysisk dipp den senaste veckan så känns det ändå ganska bra idag. Jag vet inte vad det är, men det är något konstigt och jag känns inte som vanligt. Men idag gick jag till gymmet. Det blev inget tungt pass, utan jag körde på lätt. Jag känner mig nöjd att jag gick dit överhuvudtaget, jag klarade det. Och jag tror det var bra, trots att det kändes väldigt tungt innan. tungt hela dagen egentligen.

Idag körde jag ben och säte.

Uppvärmning blev fem minuter på cykel, i ganska tungt motstånd, men inte så högt tempo.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Sumosquats (10 x 3 x 10 kg)
Deadlifts (10 x 3 x 10 kg)
Rygglyft (10 x 3 x 0 kg)
Benpress (10 x 3 x 40 kg)
Enbenspress med höger ben (10 x 3 x 20 kg)
Enbenspress med vänster ben (10 x 3 x 20 kg)
Lårcurl (10 x 3 x 20 kg)
Leg extension (10 x 3 x 20 kg)

Nu har jag kommit hem och ätit, men jag är helt utmattad. Förkylningen har gått över, så jag tror inte det är den som spökar. Men jag är verkligen inte på topp. Jag är ledsen att bloggen har fått lida de senaste dagarna, men det är som det är.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar