fredag 21 november 2014

Today's Workout (Fredag vecka 47)


Pass för benen på gymmet idag!

Uppvärmning: fem minuter på cykel.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Deadlifts med kettlebell (10 x 3 x 16 kg)
Deadlifts på ett ben (höger) (10 x 3 x 16 kg)
Deadlifts på ett ben (vänster (10 x 3 x 16 kg)
Sittande benpress (10 x 3 x 80 kg)
Sittnade benpress (extra djupa ) (10 x 3 x 40 kg)
Sittande enbenspress med höger ben (10 x 3 x 20 kg)
Sittande enbenspress med vänster ben (10 x 3 x 20 kg)
Benpress, pressa ihop benen (12 x 3 x 20 kg) (Ökning!)
Benpress, pressa isär benen (12 x 3 x 25 kg) (Ökning!)
Lårcurl (10 x 3 x 35 kg)
Leg extension (10 x 3 x 35 kg)

Det gick bra, inget speciellt hände eller upplevdes, ett riktigt vanligt pass helt enkelt. Efter genomgång av projekten såhär långt så har jag en del att jobba med till slutgenomgången. Jag har precis handlat färg och nu ska jag måla hela kvällen. Jag behöver lite material att hänga upp! Rena meditationen att jobba med något så kreativt.

Jag ska bara få i mig lite kaffe och choklad först. Är det fredag så är det! :)

1 kommentar: