fredag 14 november 2014

Today's Workout (Fredag vecka 46)


Idag känns livet lite bättre, och jag blev ordentligt taggad under träningen även om det var motigt att gå dit. Det blev gymmet idag med, och mer de vikter jag är van vid, istället för de låga vikterna som jag körde igår för att "värma upp".

Uppvärmning blev fem minuter på crosstrainern.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Biceps curls med hantlar à 7 kg (10 x 3 x 14 kg)
Triceps bakom huvudet med hantel kg (10 x 3 x 10 kg)
Axellyft åt sidan med hantlar à 4 kg (10 x 3 x 10 kg)
Bänkpress med hantlar à 6 kg (10 x 3 x 12 kg)
Pectoral machine (10 x 3 x 15 kg)
Sittande rodd (10 x 3 x 25 kg)
Breda latsdrag (liknar chin-ups) (10 x 3 x 25 kg)
Upper back row (10 x 3 x 10 kg)

Inga maxade vikter, men ändå på en relativt hög nivå. Och det gick bra, jag är nöjd. Förmiddagsträning gör något speciellt med kroppen.

Idag blir det en lugn dag i skolan, och utgång och dans ikväll. Det var längesen sist...

2 kommentarer:

  1. Såg ut som ett riktigt härligt pass!

    SvaraRadera
  2. Det var det! Jag tycker det är fantastiskt att träna på förmiddagen, det kan lyfta träningen till en helt ny nivå!

    SvaraRadera