söndag 5 oktober 2014

Träningsplanering för vecka 41

Ny vecka och nya tag! Jag har under den senaste veckan haft mycket att göra, och har dessutom den senaste tiden försummat min kära morgonyoga. Varför? Jag vet inte. En otjänst mot mig själv egentligen. Jag har flera övningars som jag vill köra, men kan inte köra alla, eftersom det då blir ett pass på över trettio minuter. En kvart är lagom!

Men nu är det nya tag och jag ska ta mig till gymmet för att styrketräna fyra gånger nästa vecka.

Måndag:
Styrketräning på gymmet för ben och säte

Tisdag:
Styrketräning på gymmet för överkropp

Onsdag:
Styrketräning på gymmet för ben och säte

Torsdag:
Vila!

Fredag:
Styrketräning på gymmet för överkropp

Lördag:
Vila!

Söndag:
Personlig träning över Skype

Jag jobbar fortfarande med att öka på vikterna, och nå ett läge som är stabilt och som jag kan jobba i några veckor, för att sedan öka vikterna igen. Kommer Ida Warg med en spännande veckoutmaning så är jag definitivt på!

Nu ska jag fila på en yogarutin! Det hade varit kul om jag kunde filma den, och lägga upp här, för att inspirera er läsare. Jag får se hur det blir med den saken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar