torsdag 2 oktober 2014

Today's Workout (Torsdag vecka 40)


Idag var egentligen den enda dagen som jag planerat att gå till gymmet, men vad hände? Jag har haft ordentlig träningsvärk från de andra passen den här veckan, speciellt efter benpasset i tisdags, vilket betyder att jag hellre vill vila musklerna än att träna dem ännu hårdare.

Så...

Därför valde jag att sträcka ut och tänja med yoga hemma.

Mina yogapass som jag kör hemma är inspirerade av lite olika saker, dels en yoga jag gick på i ett halvår en gång i veckan, och dels alla youtubevideos jag har plöjt genom åren. Är det något jag kan tipsa om, om du är sugen på att köra yoga/sträcka ut kroppen ordentligt så är det att söka på inspiration på nätet!

Imorgon blir det kanske, kanske, kanske gymmet. Får se hur det känns och hur peppad jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar