onsdag 29 oktober 2014

Today's Workout (Onsdag vecka 44)


Hemma tidigt från skolan idag, så jag fick tid att träna, något som jag trodde skulle bli bortprioriterat. Jag valde att köra en egen, något förkortat, variant av veckoutmaningen. Varför? Tidsbrist och lite brist på motivation. Inte den bästa utgångspunkten när mina fjorton kvadrat just nu fylls av en extra luftmadrass.

Träning för överkroppen blev det i alla fall:

10 smala armhävningar på knä
20 dips på bänk med fötterna på golvet
10 vandrande plankan (från händer till armbågar och tillbaka)
20 stående rodd med hantlar à 3 kg (totalt 6 kg)

... i tre varv.

Nöjd? Ja, jag genomförde passet. Förkortat, men jag försöker inte lägga så stor vikt vid det.

Nu ska jag snart laga mat inför ikväll (experiment fiskgratäng för första gången) och kanske matlådor för nästa vecka.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar