onsdag 15 oktober 2014

Snuvig men en bra dag ändå!

Förkylningen håller i sig, men utvecklas/förändras i alla fall. För mig betyder det förhoppningsvis att det börjar bli bättre. Ingen träning idag, eller imorgon. Dels för att jag är sjuk, och för att jag har jobbat på bra med projektet (jag som var lite stressad) och faktiskt blivit klar med min film idag. Tro det eller ej! Fotograferingen och filmredigeringen gick mycket snabbare än jag trott, så imorgon ska jag vara hemma och mysa.

Jag har gjort en liten lista på det som ska bli klart/göras under dagen, och kan faktiskt redan beta av den lite nu under kvällen.

Snart hopp i säng för att hoppas på en friskare dag imorgon. Och hoppas, hoppas, hoppas det blir lite träning på fredag, det skulle jag behöva.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar