torsdag 11 september 2014

Varför ingen springtur som planerat?

Jag glömde skriva om min icke-existerande springtur igår, och idag. Efter de två rundorna i måndags och tisdags så fick jag lite ont i benhinnorna, alltså smalbenen. Jag tror det beror på att underlaget är väldigt stumt (asfalt), jämfört med den skogen jag är van vid. Jag ville inte riskera att få benhinneinflammation och har därför valt att stå över.

Idag är det och en fråga om tid; jag är redan på skolan för att komma igång med mitt arbete i tid. Idag hinner jag nämligen inte sitta över utan måste komma så långt som möjligt på den tiden jag har.

Så, några 40 kilometer med Ida Warg blir det nog inte denna veckan, men förhoppningsvis kan jag klämma in ett par löppass till den här veckan.


Nu är det jobba, jobba och jobba som gäller!
Ensam i ritsalen för en gångs skull...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar