söndag 28 september 2014

Träningsplanering för vecka 40

Den kommande veckan består av två helt olika havlor, först superstressigt i skolan eftersom jag har projektinlämning på onsdag och sedan ganska lugnt eftersom inlämningen är klar och vi ska fokusera på annat i skolan.

Detta betyder att träningen blir lidande...

Min träningsplanering för vecka 40:

Måndag:
Ingen träning (Jobb i skolan)

Tisdag:
Ingen träning (Jobb i skolan)

Onsdag:
Ingen träning (Ska kompisdejta med en av mina bästa vänner)

Torsdag:
Styrketräning för benen (Antagligen festligheter på skolan eftersom vi nu är klara och projekten är inlämnade, det beror visserligen på om jag har presentationstid sent på dagen för då kan jag eventuellt träna på förmiddagen) EDIT: Jag har ett möte inbokat på kvällen, så ska det bli någon träning så får det bli på förmiddagen...

Fredag:
Styrketräning för överkroppen
EDIT: Antagligen utgång med kompisar från skolan, vilket betyder att dans är det närmsta träning jag kommer.

Lördag:
Vila!

Söndag:
Träning med min PT via Skype

Inte så mycket träning för att vara jag alltså, men jag behöver fokusera på annat i mitt liv just nu och hoppas att jag kan komma igen nästa vecka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar