tisdag 16 september 2014

Today's Workout (Tisdag vecka 38)


Idag blev det äntligen ett gruppträningspass, som jag har längtat. Jag testade på GRIT Plyo, vilket är en intensiv träning under trettiominuter där man fokuserar på att höja pulsen och jobba med styrka men speciellt med spänst.

Jobbigt? Yes. Och lite svårt för att det var första gången. Jag har också lite svårt att ge allt, när jag inte har koll på när det ska ta slut. Jag vill veta vad jag ska utföra, så att jag kan ta ut mig till max men ändå orka hela vägen. Men det blir såklart bättre nästa gång.

Det var mest jobbigt i benen, då det var hopp och skutt mest hela tiden. Men vi jobbade också en del med armar och mage under några övningar och låtar.

HÄR kan du läsa mer om GRIT-passen, som kommer från företaget Les Mills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar