söndag 10 augusti 2014

Uppdatera badrumsskåpet!

Jag är hemskt sugen på att uppdatera badrumsskåpet! Innehållet i det, alltså.

Jag har titta på diverse olika produkter, i denna omgång hudvård och parfym, och har kommit fram till en del som jag skulle vilja införskaffa!

Jag har hud som yttorr på kinderna, men oljig i t-zonen och jag tycker det är otroligt roligt med hudvård. Att kunna känna mig bekväm med min hy, utan att behöva sminka över ett tjockt lager, är något som jag gärna prioriterar då jag inte alltid har lust eller tid att sminka mig. Ibland sover jag hellre längre än att lägga tid på en jämnt lager foundation, men det är jag. Alla är vi olika. Det är dock j*kligt kul att få sminka sig, det kan jag inte låta bli att erkänna!


1. GlamGlow Super Mud Clearing Treatment (<-Länk)
2. Bliss Triple Oxygen Instant Energizing Mask (<-Länk)
3. Clarins Face Treatment Oil Lotus (<-Länk)
4. Gucci Flora by Gucci, Garden Collection Gracious Tuberose EdT (<-Länk)
5. Clarins Toning Lotion with Lotus (<-Länk)
6. Clinique Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator (<-Länk)
7. Decléor Aroma Cleanse Fresh Purifying Gel (<-Länk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar