söndag 3 augusti 2014

Today's Workout (Söndag vecka 31)

Tidsbrist igen, åh, jag älskar livet.

Hemkommen runt halv sju, sen mat, gräsklippning och nu ett minimalt benträningspass. Gräsmattan tog en timme, drygt, så därför har denna kvällen även blivit lite stressig.

Den förkortade benträningen, enligt Ida Wargs träningsutmaning blev idag:

15 sumosquats
15 utfall med höger ben fram
15 utfall med vänster ben fram
15 höftlyft
15 marklyft

...i fyra varv. Förutom gräsklippningen som förhoppningsvis och tog en hel del på ben och rumpa.

Varför blir det såhär stressigt? Jag gillar det inte. Jag vill vara effektiv, men ändå känna att jag hinner med allt jag vill hinna med. Tidsoptimist kanske? Det ligger i släkten...

Och så lite motivation! (Bilden är tagen HÄR.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar