måndag 4 augusti 2014

Personlig träning via mail och Skype

Som jag skvallrat om tidigare så har jag ett nytt samarbete på gång. Och nu tänkte jag avslöja vissa delar...

Jag ska prova på personlig träning via mail och Skype! Förutom träning så får jag kostråd och andra tips. Mer än så avslöjar jag inte än så länge. Jag har fått i uppgift att köra tåhävningar 1-3 minuter varje dag i en vecka, för att stärka ben och fötter och på så sätt skapa förutsättningar för en bättre löpteknik.

Jag ska starta ordentligt först efter att jag kommit till Stockholm och bott in mig. Det känns bra att ha det som en nystart och därmed lättare att bryta mönster som jag har här hemma nu.

Vill du följa med? Jag kommer på bloggen lägga upp träningspass, kostråd och andra tips samt kommentera och utvärdera den personliga träningen. Är du intresserad så är det bara att hålla utkik här på bloggen under hösten!

Nu kör jag på så länge, med min sommarträning, så gott det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar