måndag 25 augusti 2014

Oengagerad bloggning!

Hej alla där ute som tar sig tid att kika in på min blogg! Jag blir så glad när jag ser i min statistik att det faktiskt är några, någon, som läser lite på min blogg där ute. Tack. Det behöver jag.

Jag är däremot hemskt ledsen att bloggningen är så bristfällig. Knappt ett inlägg om dagen. Det är inte godkänt.

Jag skyller på att mitt liv just nu har svängt helt och hållet. Sen en vecka tillbaka är jag stockholmare och just nu fylls min tid av att umgås med nya kurskompisar och hänga med på alla evenemang våra faddrar på skolan har fixat. Mycket kul, men det går också åt mycket tid.

Jag skyller också på förkylning. Den senaste veckan har jag spenderat sjuk, eller delvis förkyld. Jag har inte kunnat göra allt jag velat, och dessutom legat hemma i sängen några dagar. Detta betyder såklart också att jag inte heller tränar just nu.

Ännu en ursäkt, eller orsak, är att jag ännu inte har några rutiner. Hur vill jag ha mitt liv? Jag har så länge drömt om en framtid och ett liv där jag själv får bestämma allt. Men hur vill jag ha det? Jag vet inte. Jag måste få känna efter och hitta min väg.


Så håll ut. Jag försöker hålla ut jag med. Och hitta något att skriva om här på bloggen. Jag funderar på att starta "Dagens motivation" eller "Motivator of the Day" varje morgon här på bloggen, och skriva några peppande ord att ta med in i vardagslivet. Vi behöver alla bli lite peppade, speciellt på sega morgnar när frukostmackan bara växer i munnen och livet känns allmänt tråkigt. Hur låter det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar