söndag 17 augusti 2014

Ingen träning på ett tag framöver...

Och jag som älskar att träna. Men nu när jag har flyttkartonger överallt och noll ordning på mitt liv i övrigt så blir tyvärr träningen bortprioriterad under ett par veckor. Jag måste komma in i några rutiner. Just nu varvar jag mellan att packa upp lådor och sitta och stirra tomt framför mig. Det är jobbigt att flytta, värre än jag trott. Och jag tänkte att det skulle vara mest skönt att komma hemifrån, men nu är det tufft. Tuffare än jag väntade mig.

Dags för frukost och sen en sväng till ett köpcenter. Jag har fortfarande saker som jag inte fått köpt ännu. I eftermiddag är det första turen till skolan. Nervöst? Ja.

Jag längtar till när jag har tid till att sätta på mig springskorna och bara studsa iväg. Få se lite omkring. Ja, det längtar jag till. Att få ta så att det känns. Att få fokusera och lägga all min energi på att föra kroppen framåt. Att få känna att jag lever.

Men nu är det som sagt andra prioriteringar. Jag kommer såklart att uppdatera er här på bloggen, men det kommer tyvärr inte handla om min träning. Jag ska försöka luska ut lite andra hälsorelaterade ämnen att skriva om istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar