söndag 3 augusti 2014

En sväng till stranden!

Min minisemester i Höllviken är perfekt. Först marknad, regn, varmt kaffe, grillat, alfabet och mys. Sen sol, hav, pool och frihet. Jag har längtat. Detta var precis vad jag behövde. Om ett par timmar är jag på väg hem igen, då är det dags för träning igen. Det sista passet med Ida Warg, och med min twist. Jag älskar att experimentera med passen och se hur jag får mest utav min träning.

På måndag är det jobb på gång igen. Dock är det bara en och en halv vecka kvar nu. Sen blir det flytt. Flytt till Stockholm och början på ett nytt liv. Spännande, nervöst och jobbig på samma gång.

Men nu njuter jag av livet och vad det kan erbjuda. Det är bra att göra det ibland. Att låta kroppen slappna av och låta den göra vad den vill. Att stänga av huvudet och alla måsten för en stund. Det är frihet för mig.

Snart dags för coleslaw och grillad korv.

Vad gör du när du är ledig? Njut, det förespråkar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar