torsdag 7 augusti 2014

En mysig eftermiddag och kväll inomhus

Ja, någon gång ska en få ha det också. Och idag blir det styrka på för överkroppen! Härligt!

Tänkte köra lite som mina gamla pass, men mer om det sen!

Först är det städning och undanplockning som gäller. Spara, slänga och förvara. Stockholm om en vecka och jag har en del grejer som ska sorteras och väljas ut. Vad ska med? Inte bara träningsgrejerna som jag skrivit om tidigare. Nu är det papper, pärmar, pennor och sudd. Heja heja!

På golvet ligger världen pappershög, för tredje gången, och jag ska snart gå till biblioteket för att lämna tidningar (ungdomstidningen Glöd som jag läst ut och färdigt för länge sedan), bibliotekarien blir alltid så glad! Det är även ett miljövänligt sätt att låta andra läsa det du köpt, utan att det ska en vända om återvinningen först.

Återkommer med "Today's Workout" lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar