söndag 10 augusti 2014

Det kliar i halsen och jag är trött i kroppen

Här kanske jag har svaret på min bristande träningsmotivation; en liten förkylning i kroppen. Dessutom så blev denna natt inte speciellt bra. Kom i säng alldeles för sent, efter att har frusit ett par timmar, och var tvungen att gå upp alldeles för tidigt. Som mamma sa; "blir det när en är ute och flänger om nätterna...".

Idag blir det städning sen igår, en varm dusch, vila på soffan, packning så mycket jag orkar och en kortare hundpromenad. Vila, vila och vila igen. Jag tror jag behöver det.

Min kur är te, riktigt varmt te. Gott.

Jag känner mig inte så stressad över packningen, eftersom jag har packat mycket innan. Och hela torsdagen i nästa vecka ska jag ägna åt packning. Och en spabehandling, mer om den senare!

Alla sjuka där ute, krya på er. För det ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar