fredag 15 augusti 2014

Äntligen framme!

Förlåt för den urusla uppdateringen idag. Som du antagligen kan gissa blir det ingen träning idag, förutom flytt av väldigt många tunga flyttlådor så har jag verkligen legat på latsidan idag. Suttit i en bil i flera timmar.

Dock har vi lyssnat på "En man som heter Ove" på vägen. Ljudböcker är fantastiskt bra och underhållande när man åker bil. Speciellt när man är flera stycken då man kan diskutera vad som händer och skratta åt alla knasigheter tillsammans.

Nu har jag fått upp säng och sekretär. Jag håller precis på att mäta alla väggar och kolla upp med möbelföretagen hur stora möblerna jag vill köpa är. Hoppas nu allt får plats...

Imorgon blir det möbelshopping och den första "själv-hemifrån-tiden". Längtar på något vi med någon skräckblandad förtjusning. Ska försöka mig på en bättre uppdatering också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar