måndag 21 juli 2014

Ur en students perspektiv

Just nu försöker jag mest få bloggen att rulla, att hitta en rutin och ett sätt att blogga som passar mig. Och er! Jag försöker luska ut vad ni vill läsa, och vad jag egentligen tycker det är roligt att skriva om...

Och som de flesta av er vet så är jag snart en arkitektstudent vid KTH i Stockholm. Flyttlasset går om drygt tre veckor och jag är nervös som tusan. Men en sak är säker, den här bloggens perspektiv kommer såklart att spegla mitt perspektiv, vilket är eller kommer bli en studentsperspektiv.

Hur tränar en billigt? Vilka gym är prisvärda? Var hittar en billiga och bra träningskläder som inte behöver kosta skjortan? Hur kan en träna utan utrustning? Vilka problem sätter käppar i hjulen för ditt träningsliv när du är student? Vilka mentala spärrar kommer dyka upp och hur gör jag för att må bättre? Både fysiskt och psykiskt, trots att jag är en student och har hundra andra saker jag också vill hålla på dem. Jag tror i alla fall att det kommer blir min inriktning, för det är så jag kommer leva mitt liv. Jag hoppas du är intresserad, och förhoppningsvis inspirerad, att följa min blogg och vad som händer i mitt tränings- och hälsoliv.

Studentlivet, här kommer jag!

Arkitekthuset i Stockholm. Bilden är tagen HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar