måndag 14 juli 2014

Träningsplanering vecka 29

I söndags så skulle jag ju enligt min träningsutmaning springa en runda... Hur gick det med det? Inte så bra. Alldeles för trött och omotiverad. Valde istället att vila upp mig under både lördagen och söndagen, och försöka komma ifatt med sömnen istället. Men nu är det en ny vecka och det är dags att kämpa på igen.

I förra inlägget skrev jag att jag var sugen på att köra lite yoga den här veckan, dels för att hotta upp Ida Wargs träningsutmaning och dels för att jag tycker att det är så skönt och givande, även om det inte är väldigt konditionskrävande.

Yogaprogrammet som jag tänkte köra i veckan hittar du HÄR.



Träningsplaneringen för denna vecka ser ut såhär...

Måndag:

Gruppträning (Kondition och styrka à la blodsmak i munnen)

Stretchprogram med Ida Warg


Tisdag:

Stretchprogram med Ida Warg


Onsdag:

Yogautmaning

Stretchprogram med Ida Warg


Torsdag:

Stretchprogram med Ida Warg


Fredag:

Yogautmaning

Stretchprogram med Ida Warg


Lördag:

Yogautmaning

Stretchprogram med Ida Warg


Söndag:

Springtur (En kortare distans (3-5 km) i ett snabbare tempo)

Yogautmaning

Stretchprogram med Ida Warg


Jag ska jobba i restaurangen både tisdag, fredag och lördag, så jag tänkte ta det lite lugnt med träningen. Yoga- och stretchprogram känns alldeles lagom.

Hur tränar du under veckan? Kanske jobbar du, eller så har du all tid i världen eftersom du har semester? I vilket fall, lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar