måndag 28 juli 2014

Träningsplanering för vecka 31

Denna vecka... Den blir intressant. Det är full upp och det känns inte som om träningen kommer bli prioriterad... Men, men, en planering ska jag ha i alla fall.

Måndag:
Gruppträning i cirkel med olika konditions- och styrkeövningar

Tisdag:
Hundpromenad (2-3 km)

Onsdag: 
Ida Wargs träningsutmaning
Hundpromenad (2-3 km)

Torsdag:
Vila (till Tyskland med jobbet)

Fredag:
Vila (fortfarande i Tyskland med jobbet och sedan restaurangjobbet på kvällen)

Lördag:
Ida Wargs träningsutmaning (på morgonen)

Söndag:
Ida Wargs träningsutmaning (på kvällen)


Jag väljer att köra träningsutmaningen så utspritt som möjligt, genom att köra ett pass på morgonen, och sedan dagen efter köra ett pass på kvällen. På det sättet blir återhämtningen så lång som möjligt, utan att jag ska krossa veckogränsen. Jag kommer inte heller köra någon annan träning, förutom gruppträning och träningsutmaning, eftersom jag har fullt upp och inte vill stressa på grund av träning.

Hur lägger du upp träningen under veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar