tisdag 29 juli 2014

Today's Workout (Tisdag vecka 31)

Först och främst skulle jag gå en hundpromenad, det blev dessvärre ingen hundpromenad, men en cykeltur med den irländska settern istället. Turen blev ner till sjön, perfekt efter en stekhet dag på jobbet då kroppen och speciellt huvudet behöver kyla ner sig. Men tyvärr har det börjat växa alger i sjön. Blä. Nu vill jag inte bada och dyka som innan, det blev ett snabbt dopp som gick ut på att få så lite vatten som möjligt i ansiktet och försöka undvika alla fläckar med algblomning. Undra om den här specifika arten är giftig?

Sen har jag bytt plats på tisdag och onsdag i träningsplaneringen. Idag blev det ett träningsutmaningspass med Ida Warg. Ben- och rumpträning!

Passet hittar du här:


Dags för duschen och sängen! Stockholm närmar sig och jag är taggad till tusen. Dessutom kommer det hända lite grejer i mitt träningsliv och här på bloggen till hösten, jag hoppas du är kvar då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar