måndag 28 juli 2014

Today's Workout (Måndag vecka 31)

Ont i magen? Ja. Varför? Vet inte. Men jag körde ändå. Det är fördelen med gruppträning, jag blir motiverad trots att det känns kämpigt. Kan alla andra, då kan bannemig jag med! Jag menar dock inte att en ska träna om en är sjuk, då är vila och tillfrisknande bättre. Men magont för mig är ingen ursäkt, jag brukar allt som oftast må bättre när jag fått röra på mig. Dessutom har eller får jag ont i magen när ja springer. Om det inte är håll så är det ett annat ont, men jag tar mig igenom det, för jag vet att det inte är farligt, jag mår ju bättre. Men det är definitivt en träning i att ignorera och tävla mot smärtan, att våga se bortom den.

Träningen bestod av olika övningar för ben, rumpa, mage, bröst, axlar och rygg, ett helkroppspass helt enkelt!

Nu är magen bättre, men jag har hundra saker jag borde göra, och duschen väntar. Packningen inför Stockholm är precis påbörjad och flyttkartongerna börjar fyllas. Samtidigt ligger hunden under mitt skrivbord när åskan mullrar utanför fönstret. Jag försöker reda ut och prioritera.

Såhär fint är det dock inte idag... (Bilden är hämtad HÄR.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar