fredag 25 juli 2014

Today's Workout (Fredag vecka 30)

Sorry för dålig uppdatering idag. Här kommer i alla fall dagens träning. Om det nu kan kallas träning...

På schemat står det en hundpromenad, det blev inte en hundpromenad utan en cykeltur till sjön för ett bad. Jag tror jag lyckades får mindre solsting under jobbdagen och behövde verkligen svalka ner mig, efter att jag legat på sängen inomhus och försökt lugna huvudet som snurrade.

Från bryggan har vi dykt sen vi var barn. Och det blev ett par försök idag med. Ett med vadplask och ett med lårplask på grund av att jag halkade. Men men, nu bjuder jag lite på mig själv!




Sen blev det biltvätt för att träna lite extra, och göra mamma glad!

Nu är det Poirot i soffan med mörk choklad, precis som fredagskvällarna ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar