söndag 20 juli 2014

Mitt kommande hälsoår, del 3: Kost

Vilka är då mina mål när det gäller kosten? Hmm...

Här kommer några punkter som jag vill sträva mot!

  • Jag vill dra ner på godis, kakor, läsk och andra sötsaker, precis som jag gjort nu under våren. Jag känner att nu att jag mådde faktiskt bättre då och hade ett mindre sötsug.
  • Jag vill kunna laga god mat tidseffektivt, med bra och billiga råvaror. Studentlivet, here I come!
  • Jag vill eventuellt testa proteinshakes och andra kosttillskott för att förbättra träningsresultat.
  • Jag vill testa att både bulka och deffa.
  • Jag vill kunna planera mina veckor, bara behöva handla mat en gång i veckan och på så sätt spara pengar.
  • Jag vill äta mycket grönsaker och testa att göra andra sallader än den klassiska "sallat, gurka och tomat-salladen".
Bilden är tagen HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar