lördag 26 juli 2014

Helgen blir lite ostrukturerad...

Den här helgen blir lite hur som helst gällande bloggen. Men det är inte mycket att göra åt. Vi ska till Halland för att fira morbror och hans fru som fyller år, och sen blir det en tur till morfar och sedan det gula helvetet på söndag. Gekås, Ullared, alltså.

Nu ska jag reda ut vad jag behöver handla till Stockholm. Men förhoppningsvis så hittar jag vikter (lite tyngre än min 3-kilos) och nya fina träningskläder. Det är visserligen inte det som är prioriterat, handdukar, lakan och tvättmedel går först.

Jag ska försöka träna ikväll som planerat, jag vet dock inte hur det blir med uppdateringen här. Kanske endast via mobilen...

Ha en trevlig träningshelg allesammans! Och om du bestämt dig för att vila under helgen, så hoppas jag att du får ett par dagar härlig återhämtning!

Det gula helvetet. Bilden är hämtad HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar