torsdag 31 juli 2014

En liten tripp till Tyskland och funderingar kring flytten

Jahapp, på ett hotellrum utan träningskläder, eftersom jag tänkte att jag skulle ta vilodag idag, men så är jag supersugen på att träna... Det får väl bli på hotellrummet i min ensamhet. Eller?

Jag funderar även på hur jag ska göra med mina träningsprylar och flytten. Vad ska jag ta med och vad ska jag lämna kvar? Pilatesbollen tycker jag ju mycket om, men den känns otymplig att ha uppblåst i ett rum på fjorton kvadrat. Det blir ju typ bara tretton kvadratmeter kvar. Hantlarna är ett måste. Kanske ska jag införskaffa ett par tyngre, två femmor eller sjuor, eller en stång och skivor till den?

Det tål att fundera på. Jag vill ju fortsätta med träningen i Stockholm, men vad ska med? vad gillar jag och vill fortsätta med? Vad vill jag inte fortsätta med? Och slutligen vilken utrustning behöver bytas ut och vad vill jag köpa nytt?

Detta underbara konsumtionssamhälle...

Bilden är tagen HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar