söndag 30 mars 2014

Blodomlopp istället för Halvmaraton

Jag var tidigare helt inställd på att jag skulle springa en halvmaraton till våren. Men motivationen har stupat ner i backen och jag känner inte alls för det längre. Förra året sprang jag Blodomloppet i Malmö, 1 mil, vilket gick bra, förutom att jag hade ont i magen nio av tio kilometer.

Detta året tror jag att jag vill göra om Blodomloppet och milen, men känna mig starkare (inte få ont i magen) och kunna jobba på bättre. Förra året fick jag precis över timmen så nu vill jag ju såklart förbättra det resultatet.

Är du också sugen på att springa ett Blodomlopp? Man kan anmäla sig HÄR! Det finns både 5 och 10 kilometer. Och femman kan man gå om man vill. Dessutom finns loppen på många olika platser i Sverige, men jag kommer nog springa i Malmö i år igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar